Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alfa_147 selespeed Покажи съобщение
    Със 2.0 150 коня 16В модела е от 2000 предполагам CF 2 ИЛИ CF3
    A примерно ако им оставя и трите катализатора и ги заменя за резонаторни колко трябва горе долу да се доплати ?

    ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

    А също така има ли проблем евентуално после с техническия преглед и изгорелите газове ?
    Колега, катализаторите са скъпи, в никакъв случей не трябва да доплащаш...... Виж номерата на катализаторите и попитай в фирми които ги изкупуват но само сериозни фирми ! В някакви форуми предложих моя катализатор от 1.9 жтд и разни отворковци писаха спиред номера струвал между 20 и 60 лв..... За тия пари може само да им дам да се снимат с него

    Comment


    • #17
      Колеги и аз занапред мисля да махам катализатора и гърнетата с права тръба и едно крайно гърне... И на мен ми е интересно това за пренадуването дали е вярно...На много други места четох,че няма никакъв проблем, не знам... Също така трябва да знаете, че диаметъра на тръбата е от значение, понеже ако е по-дебела от нужното също не е добре и ще повлияе негативно..

      Поздрави
      VOLVO S60 D5 2.4 210HP
      Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
      Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

      Comment


      • #18
        Това с пренадуването са пълни глупости.Налягането на турбото се управлява от разтоварващия клапан.За коли с турбо е силно препоръчително генерацията след турбото да е максимално проходима,иначе особенно при запушен катализатор турбината почва да грее.Аз съм със 156 2.4 и имам само едно задно гърне права тръба на мястото на катализатора,колата я карам целодневно и всекидневно,няма никакви пренадувания и т.н.
        alfa 159 1,8 mpi/lpg

        Comment


        • #19
          Ето ви тема!

          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E7%E0%F2%EE%F0


          Особено при дизелите може да си ги премахнете без проблем, само плюсове ще има от цялата работа!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
            Това с пренадуването са пълни глупости.
            Кажи го на 3те 16в, на които избушвам даунпайпа.
            Last edited by emzo; d.m.y г., 09:07.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #21
              Надува или пренадува,има разлика,пренадуването може да се случи само поради повреда на разтоварващия клапан,на тая графика гледам,че надува повече от преди при определени обороти,но не значи,че пренадува или греша?
              alfa 159 1,8 mpi/lpg

              Comment


              • #22
                Nevermind
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                  От моя опит с 1.8 144 коня, която е с един катализатор и една сонда(катализатор нямаше, само една права тръба) след като сложих резонаторното гърне, не само и звука се оправи, но и разхода стабилизира на около 7 - 7,5 пък и върви повече. Излезна ми 30 лв с монтажа в една морга ми свършиха работа, но това е в Кюстендил.
                  Сега вече при твоята незнам как е системата точно така че може да е по-трудно.
                  Ако е само една сонда и е след катализатора не би трябвало да имаш проблем.
                  Колега, аз съм със 156 2.0TS 99г. и искам да попитам, струва ли си да се махне катализатора и скъпо ли излиза. Като цяло, каква е цялата интервенция на процедурата?


                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                    Надува или пренадува,има разлика,пренадуването може да се случи само поради повреда на разтоварващия клапан,на тая графика гледам,че надува повече от преди при определени обороти,но не значи,че пренадува или греша?
                    Като вземете да се правите на разбирачи тука, а хал хабер си нямате направо да се скъса човек от смях.

                    То Българския език първо трябва да се научи и по-точно как да тълкуваме думичките правилно.

                    Надува - най-често това значи "пълня с въздух нещо"
                    Пренадува - "пълня повече от колкото е позволено, нужно и т.н."

                    До тук с Българския! След това идва техническата част.

                    Пренадуването може да се случва не само когато има проблем с разтоварващия клапан. Няма да ти обеснявам кога, защо и как тъй като ще трябва да ти обеснявам и прости физични закони които видно ти липсват.

                    П.С. Когато не разбирате нещо недейте да се правите на смешници тука, защото има и други хора които не разбират и ви се доверяват, и след това страдат.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Като се премахне катализатора-те на ЖТД и всичко останало по колата е както трябва, НЯМА пренадуване!
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Колега ОЕМ,с какво подведох някого???Или и ти твърдиш,че с премахване на катализатора турбото ще пренадува???
                        alfa 159 1,8 mpi/lpg

                        Comment

                        Working...
                        X